pátek 15. června 2012

[Zombie Diary] Fall in Darkness

Rin se vzteká a následně upadá do  letargie...




Osobní blog Rina - failed.
Potřeba sdělení shitů - vysoká.

Pracuju na přesunutí, ale než to bude, vážně se potřebuju někde vyplkat. Nakonec kde by to bylo lepší než ve skladu blbosti? No nejspíš nikde, jenže to by pak moc dobře neplnilo ten účel, že jo?!

Ve skutečnosti jsem všechno potlačoval tak dlouho, až se mi můj modrej plamen zakousnul pevně do prdele. Do duše i do srdce. Moment...má démon duši? No možná to je blbost, ale jako někdo, koho vychovávali lidi.. ji asi mám.
Znáte ten pocit, kdy děláte, že něco není problémem tak dlouho, až z toho na vás přijdou fyzický neduhy? Máte horečku, bolí vás hlava, je vám mdlo a tisíc dalších jinejch příznaků? To je doba, kdy byste s tím už sakra měli něco dělat... Já místo toho vymejšlím jak přesvědčit moje tělo, že to fakt není problém a že se nic neděje... blbej způsob. Nevěří mi.

Jenže jak vyrovnat všechny ty věci okolo aby to bylo ke spokojenosti ...mojí? Protože právě proto, že se snažím o spokojenost ostatních mě teď tráví plameny pekelné... A i jako démona mě to kurevsky bolí.

-off of existence-


Žádné komentáře:

Okomentovat